miercuri, 20 august 2008

"Casa Dulce Casa"...

Stim cu totii ca nu e niciunde mai bine ca acasa :) Acum ca toata lumea a venit din tabara, cat sunteti cu gandurile proaspete...va rugam ...lasati niste impresii despre cum vi-a fost viata 6 zile prin Fagaras, si impartasiti cu cititorii blogului cateva din gandurile ce va macina mintea...povestiti o intamplare sau mai multe care v-au facut traiul pe acolo mai bun, mai vesel, mai binecuvantat decat in alte ocazii si locuri. Puteti sa le treceti ca si commenturi sau puteti sa luati legatura cu unul dintre moderatorii blogului ca sa va ajute sa scrieti voi insiva un articol. Succes...si spor la povestit!

3 comentarii:

Unknown spunea...

Pot spune ca a fost una dintre cele mai reusite tabere la care am participat. N-am fost in FOARTE multe, ce-i drept, si totusi simt ca tabara asta a avut tot ce e nevoie pentru ca o tabara sa fie reusita: programul nici prea strict, nici prea lejer, colegi de camera dispusi la discutii si/sau activitati interesante (mai ales noaptea dupa ora stingerii), program de drumetie, momente de liniste si reculegere personala, clipe hazlii sau de distractie, "mascote" (lol), foc de tabara, conditii nici de hotel, sa nu simti farmecul, nici neacceptabile, sa-ti vina sa pleci acasa...Plus ca am avut semnal la telefoane :D Se mai pot spune multe, as putea scrie cateva pagini, dar de ce mai e nevoie? E clar ca a fost o tabara in toata puterea cuvantului! Sa fie toate macar asa de acum incolo si eu as fi FOARTE multumit!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

In ciuda de fapta ca am avut multa discutie in anul acesta despre tabara, cred ca noi toti am avut un timp foarte placut acolo, si ca am invatat multe lucruri frumoase din Cuvantul Domnului. Mie imi a placut cum am avut sa citim fiecare pentru sine capitole 1-6 si 9 in Daniel, si sa scriem raspunsuri pentru cateva intrebari despre cum trebuie sa implinim pasajul respectiv in viata noastra. Asta a fost instrumental in viata mea. A fost fain si timpul pe care am petrecut in studiu biblic cu Fratele Beny despre Daniel si tovarasii lui, si cum ei au trait in libertatea autentica si deplina (libertatea de pacat si de sine) macar ca au fost robi, si despre cum si noi trebuie sa stim sa luam deciziile bune, sa traim in dependenta de Dumnezeu, si sa fim dedicati cu totul Domnului. Intr-o seara, am cantat cantarea “Stai un Ceas cu Isus” si Fratele Beny ne-a intrebat despre cuvintele acestei cantari, intrebandu-ne daca intr-adevar cantarea zice in mod literal ca trebuie sa stam un ceas de Isus (si asa zice), cati intre noi stam o ora cu El in fiecare zi? Si ma gandeam cat de adevarat este ca din pacat pentru mine este mai usor sa stau o ora pe internet fara sa ma obosesc, decat sa ma rog pentru o ora. Trebuie sa fie ca placerile mele sunt invartite. Si eu cred ca daca avem timp sa stam de vorba unii cu altii pe celular si sa facem ce ne place pe calculator, trebuie sa avem si timp si dorinta sa petrecem mult timp cu Domnul in rugaciune si citirea Cuvantului Sau. A fost o mare binecuvantare pentru mine sa fiu impreuna cu tinerii, sa stau de vorba cu fetele din camera mea, ca si dela camera cealalta, sa mergem impreuna la muntii fagarasului, sa cantam impreuna, sa ne rugam impreuna, si asa mai departe. Pentru mine a fost un sfarsit foarte frumos pentru anul pe care eu am petrecut in Romania.