duminică, 6 mai 2007

1 Mai

yeee de cand ashteptam sa pun acest post... Vreau sa va zic in primu rand ca onoarea a fost de partea mea sa particip cu voi la 1 mai shi ma bucur ca ne-am putut distra super fain chiar shi pe "un varf de deal" cu care pana la urma totzi am cazut de acord. Pentru cine nu a fost, vreau sa va zic ca am avut o experietza tare impreuna, cam in proportie de 45% Volei (raportat la 1 zi "9-10" ore) si 55% fotbal... probabil shi din cauza ca am fost multzi baiatzi :p, ce va rog eu acuma ii daca vretzi sa lasatzi un comment sa ne spunetzi cum v-ati simtzit de 1 mai fie ca ati fost cu noi fie ca nu ... ORICINE poate sa lase un comment, pur si simplu dai click pe commenturi (sub acest post) shi bifezi "OTHER" la name scrii Numele tau shi apoi "POST THIS COMMENT" si cam atat... va las ca acuma mergem la RCE la volei shi ma grabesc. PA

P.S. NU uita sa lasati Commenturi.

10 comentarii:

Anonim spunea...

meh, o fost interesant de 1 mai anul asta...mai putin si o strangeam de gat pe organizatoare:))) da in general ziua o fost tare..

Anonim spunea...

:)) nu credeam ca indrazneshte careva sa zica asha ceva :)) dar noah... o fo tare ..asha cum ziceam shi mai sus nuh ?

Anonim spunea...

eu as zice ca acest 1 Mai fost cea mai interesanta experienta de pana acuma,zic dintre toate 1 Mai la care am fost pana in 2007!Am mers acolo nestiind ce ne asteapta,chiar daca nu a fost ce ne asteptam noi sa fie a fost supper.Cat despre organizator..as zice...NO COMMENT!! PS:se pricepe frate-meu asta!supper fain ;)

Anonim spunea...

sal! ma bucur ca v-a placut iesirea de 1 Mai. pretuiti orice moment petrecu cu cei care il iubesc pe domnul isus........poate ca vine o zi cand va fi mai greu sa va adunati in aceasta"formatie'......
si noi am avut o zi frumoasa.in familie....toate lucrurile isi au timpul lor ...si locul lor.

Anonim spunea...

wrong percentage, mr.DJ! So, plecaram la 7(teoretic) si am ajuns in jur de 20.=>13 ore. Din 13 ore, 3+3=6(aprox) le-am facut pe drum;mici+gratar=1 ora;2 ore=volei;2.5 ore=fotbal;1.5 ora=diverse. =>
Diverse=~12%
Fotbal=19%
Volei=15%
Mici+gratar=8%
DRUM=46%!!!!! 46 % !!!
Oricum, fu fain si drumul chiar daca a durat mai mult decat ma asteptam ;) Pe ansamblu, a fost ok. Multumim Domnului!!

Jov spunea...

frumos blog... intrati si voi pe ..
http://4youfather.blogspot.com/
..lasati pareri.. commenturi ;)
Blessings!

Anonim spunea...

ceau... faina chestie cu blogu.dar vreau sa vad mai multe comenturi.

Anonim spunea...

A fost oadata ca nicodata o familie mare, cu multi copii care erau care mai de care mai frumoshi.Aceasta familie era foarte unita si atunci cand unul dorea sa plece undeva, il urmau si ceilalti...
Intro zi de mai, mai precis chiar in ziua de 1 mai, numeroasa familie s-a aventurat catre cel mai inalt munte dintre cei mai inalti! Vestita zi de 1 mai avea sa le rezerve placute si neplacute intamplari, cum ar fi intalnirea cu balaurul cu doua capete si cu dintii mari si fiorosi.Oricum ar fi incercat ei sa se lupte cu balaurul, lupta nu avea sa fie castigata de partea lor, asa ca in cele din urma, copiii au reusit sa avertizeze si alti copiii, ca la randul lor sa nu se aventureze pe acel munte!
Familia numeroasa a reusit in cele din urma sa lege gigantul si fiorosul balaur de o stanca si sa-l lase acolo pentru totdeauna!(aaa...le-a ramas ceva mici si carne si au mancat pe drum)

Anonim spunea...

eu nu am fost cu voi dar...cred ca a fost interesant...cel putin din ce scrieti voi...eu am fost plecat dar dc eram acasa, sigur eram cu voi...oricum a fost bine si unde am fost eu...sa fiti binecuvantati...si coco...ma...imi place blogu asta...

Eunice spunea...

simte ce comment am lasat acolo///ai de mine...nush ce am baut ...cola poate...da ce-i clar...nu eram treaza 100 % :))))))